מדיניות פרטיות זו מתארת את המדיניות והנהלים שלנו לגבי איסוף, שימוש וחשיפת המידע שלך כאשר אתה משתמש בשירות, ומיידעת אותך על זכויותיך לפרטיות וכיצד החוק מגן עליך.

אנו משתמשים בנתונים האישיים שלך כדי לספק ולשפר את השירות. על ידי שימוש בשירות, אתה מסכים לאיסוף ולשימוש במידע בהתאם למדיניות פרטיות זו. מדיניות פרטיות זו נכתבה בעזרת מחולל מדיניות פרטיות.

פירוש והגדרות

פירוש

המילים שהאות הראשונה שלהן כתובה באות גדולה יש להן משמעויות המוגדרות לפי התנאים הבאים. ההגדרות הבאות יהיו עם אותה משמעות ללא תלות אם הן מופיעות ברבים או ביחיד.

הגדרות

למטרות מדיניות פרטיות זו:

  • חשבון משמעותו חשבון ייחודי שנוצר לך כדי לגשת לשירות שלנו או לחלקים ממנו.
  • שותף משמעותו גוף השולט, נשלט על ידי או נמצא תחת שליטה משותפת עם צדדים אחרים, כאשר "שליטה" משמעותה בעלות של 50% או יותר מהמניות, חלקי הון או ניירות ערך אחרים המיועדים להצביע לבחירת דירקטורים או סמכות ניהולית אחרת.
  • חברה (המוזכרת כ-"החברה", "אנחנו", "אותנו" או "שלנו" בהסכם זה) מתייחסת ל-Nulls Brawl APKK.
  • עוגיות הן קבצים קטנים הממוקמים במחשב שלך, במכשיר הנייד שלך או בכל מכשיר אחר על ידי אתר אינטרנט, המכילים פרטים על היסטוריית הגלישה שלך באתר זה ובשימושים רבים נוספים.
  • מדינה מתייחסת ל: אלבמה, ארצות הברית
  • מכשיר משמעותו כל מכשיר שיכול לגשת לשירות כגון מחשב, טלפון נייד או טאבלט דיגיטלי.
  • נתונים אישיים הם כל מידע המתייחס לאדם שניתן לזהותו או לזהותו.
  • שירות מתייחס לאתר האינטרנט.
  • ספק שירותים משמעותו כל אדם פרטי או משפטי המעבד את הנתונים בשם החברה. מדובר בחברות או אנשים חיצוניים המועסקים על ידי החברה לצורך הנגשת השירות, לספק את השירות בשם החברה, לבצע שירותים הקשורים לשירות או לסייע לחברה בניתוח אופן השימוש בשירות.
  • נתוני שימוש מתייחסים לנתונים הנאספים אוטומטית, הנוצרים או מהשימוש בשירות או מהתשתית של השירות עצמו (למשל, משך זמן ביקור בעמוד).
  • אתר אינטרנט מתייחס ל-Nulls Brawl APKK, הנגיש מכתובת https://nullsbrawlapkk.com/
  • אתה מתייחס ליחיד הניגש או משתמש בשירות, או לחברה או לישות משפטית אחרת בשם שהאדם הזה ניגש או משתמש בשירות, לפי הצורך.

איסוף ושימוש בנתונים האישיים שלך

סוגי נתונים שנאספים

נתונים אישיים

בעת שימוש בשירות שלנו, אנו עשויים לבקש ממך לספק לנו מידע אישי שניתן להשתמש בו כדי ליצור איתך קשר או לזהות אותך. מידע אישי יכול לכלול, אך לא מוגבל ל:

נתוני שימוש

נתוני שימוש נאספים אוטומטית בעת שימוש בשירות.

נתוני שימוש עשויים לכלול מידע כגון כתובת ה-IP של המכשיר שלך (למשל, כתובת IP), סוג הדפדפן, גרסת הדפדפן, הדפים של השירות שלנו שאתה מבקר בהם, זמן ותאריך הביקור שלך, הזמן ש spent בעמודים אלה, מזהי מכשירים ייחודיים ונתונים דיאגנוסטיים אחרים.

כאשר אתה ניגש לשירות דרך מכשיר נייד, אנו עשויים לאסוף אוטומטית מידע מסוים, כולל אך לא מוגבל לסוג המכשיר הנייד שלך, מזהה המכשיר הנייד שלך, כתובת ה-IP של המכשיר הנייד שלך, מערכת ההפעלה הניידת שלך, סוג דפדפן האינטרנט הנייד שלך, מזהי מכשירים ייחודיים ונתונים דיאגנוסטיים אחרים.

אנו עשויים גם לאסוף מידע שהדפדפן שלך שולח בכל פעם שאתה מבקר בשירות שלנו או כאשר אתה ניגש לשירות דרך מכשיר נייד.

טכנולוגיות מעקב ועוגיות

אנו משתמשים בעוגיות ובטכנולוגיות מעקב דומות כדי לעקוב אחרי פעילות על השירות שלנו ולשמור מידע מסוים. טכנולוגיות המעקב כוללות איתותים, תגיות, וסקריפטים לאיסוף ומעקב מידע ולשיפור וניתוח השירות שלנו. הטכנולוגיות שאנו משתמשים בהן עשויות לכלול:

  • עוגיות או עוגיות דפדפן. עוגיה היא קובץ קטן הממוקם על המכשיר שלך. תוכל להנחות את הדפדפן שלך לדחות את כל העוגיות או לציין כאשר עוגיה נשלחת. עם זאת, אם אינך מקבל עוגיות, ייתכן שלא תוכל להשתמש בחלק מהשירות שלנו. אלא אם כן שינית את הגדרות הדפדפן שלך כך שידחה עוגיות, השירות שלנו עשוי להשתמש בעוגיות.
  • איתותים (Web Beacons). חלקים מסוימים בשירות שלנו ודוא"ל שלנו עשויים להכיל קבצים אלקטרוניים קטנים הידועים כאיתותים (המכונים גם גיפים שקופים, תגיות פיקסלים, וגיפים בודדים) המאפשרים לחברה, למשל, לספור משתמשים שביקרו בעמודים אלה או פתחו דוא"ל וסטטיסטיקות אחרות הקשורות לאתר (למשל, רישום הפופולריות של חלק מסוים ואימות שלמות המערכת והשרת).
  • עוגיות יכולות להיות "עוגיות קבועות" או "עוגיות סשן". עוגיות קבועות נשארות על המחשב האישי שלך או מכשיר נייד כאשר אתה לא מחובר, בעוד שעוגיות סשן נמחקות ברגע שאתה סוגר את הדפדפן שלך. תוכל ללמוד עוד על עוגיות במאמר באתר TermsFeed.

אנו משתמשים הן בעוגיות סשן והן בעוגיות קבועות למטרות המפורטות להלן:

עוגיות הכרחיות / חיוניות

סוג: עוגיות סשן
מנוהלות על ידי: אנחנו
מטרה: עוגיות אלה חיוניות כדי לספק לך את השירותים הזמינים דרך האתר ולאפשר לך להשתמש בכמה מהתכונות שלו. הן עוזרות לאמת משתמשים ולמנוע שימוש frauduleנטי בחשבונות משתמש. ללא עוגיות אלה, השירותים שביקשת לא יוכלו להיות מסופקים, ואנו משתמשים בעוגיות אלה רק כדי לספק לך את השירותים האלו.

מדיניות עוגיות / קבלת הודעות עוגיות
סוג: עוגיות קבועות
מנוהלות על ידי: אנחנו
מטרה: עוגיות אלה מזהות אם משתמשים קיבלו את השימוש בעוגיות באתר.

עוגיות פונקציונליות
סוג: עוגיות קבועות
מנוהלות על ידי: אנחנו
מטרה: עוגיות אלה מאפשרות לנו לזכור את הבחירות שאתה עושה כאשר אתה משתמש באתר, כגון זכור את פרטי ההתחברות שלך או העדפת השפה שלך. מטרת העוגיות הללו היא לספק לך חוויה יותר אישית ולמנוע ממך להזין מחדש את העדפותיך בכל פעם שאתה משתמש באתר.

למعلومات נוספות על העוגיות שאנו משתמשים בהן והאפשרויות שלך לגבי עוגיות, אנא בקר במדיניות העוגיות שלנו או בחלק העוגיות של מדיניות פרטיות זו.

שימוש בנתונים האישיים שלך

החברה עשויה להשתמש בנתונים האישיים למטרות הבאות:

  • לספק ולתחזק את השירות שלנו, כולל לנטר את השימוש בשירות שלנו.
  • לנהל את החשבון שלך: לנהל את הרישום שלך כמשתמש בשירות. הנתונים האישיים שאתה מספק יכולים להעניק לך גישה לפונקציות שונות של השירות הזמינות לך כמשתמש רשום.
  • לצורך ביצוע חוזה: פיתוח, עמידה והתחייבות לחוזה הרכישה עבור המוצרים, הפריטים או השירותים שרכשת או של כל חוזה אחר עם החברה דרך השירות.
  • ליצור איתך קשר: ליצור איתך קשר באמצעות דוא"ל, שיחות טלפון, SMS, או אמצעי תקשורת אלקטרוניים אחרים, כגון התראות דחיפה של אפליקציה ניידת לגבי עדכונים או תקשורת אינפורמטיבית הקשורה לפונקציות, מוצרים או שירותים שהוזמנו, כולל עדכונים על התראות אבטחה, כאשר יש צורך בכך לביצועם.
  • לספק לך עם חדשות, הצעות מיוחדות ומידע כללי על המוצרים והשירותים האחרים שלנו, אשר דומים לאלה שכבר רכשת או שאלת עליהם, אלא אם כן אתה בחרת לא לקבל מידע כזה.
  • לנהל את הבקשות שלך: להשתתף ולטפל בבקשות שאתה שולח אלינו.

שיתוף בנתונים האישיים שלך

החברה עשויה לשתף את הנתונים האישיים שלך בדרכים הבאות:

  • שירותי צד שלישי: אנו עשויים לשתף את הנתונים האישיים שלך עם ספקי שירות צד שלישי כדי לספק את השירות שלנו, לעקוב אחרי השימוש בשירות שלנו, לספק לך עם תמיכה לקוחות, או לבצע משימות אחרות הנדרשות לצורך הביצוע של השירות שלנו.
  • העברות עסקיות: אם החברה משתתפת במיזוג, רכישה או כל תהליך עסקי אחר, אנו עשויים להעביר את הנתונים האישיים שלך כחלק מהעסקה.
  • חוק: אנו עשויים לחשוף את הנתונים האישיים שלך אם אנו נדרשים לעשות זאת על פי חוק או אם אנו מאמינים בתום לב כי פעולה כזו נדרשת כדי:
    • לציית לחובות החוק.
    • להגן על ולשמור על זכויות החברה או על רכוש החברה.
    • למנוע או לחקור אפשרויות תרמית הקשורות לשירות.
    • להגן על הבטיחות האישית של המשתמשים בשירות או לציבור.

אבטחת הנתונים האישיים שלך

אבטחת הנתונים האישיים שלך חשובה לנו, אך זכר כי אין שום שיטה להעברת נתונים דרך האינטרנט או שיטת אחסון דיגיטלית שהיא בטוחה ב-100%. בעוד שאנו שואפים להשתמש באמצעים מקובלים להגן על הנתונים האישיים שלך, איננו יכולים להבטיח את אבטחתם המוחלטת.

שינויי מדיניות פרטיות

אנו עשויים לעדכן את מדיניות פרטיות זו מעת לעת. אנו נודיע לך על כל שינוי על ידי פרסום מדיניות פרטיות חדשה על שירות זה. אנו נעדכן את תאריך העדכון בתחתית מדיניות פרטיות זו. מומלץ לבדוק מדיניות פרטיות זו לעיתים קרובות כדי לראות אם יש שינויים. שינויים במדיניות פרטיות זו נכנסים לתוקף כאשר הם מתפרסמים על שירות זה.

פרטי התקשרות

אם יש לך שאלות בנוגע למדיניות פרטיות זו, אנא פנה אלינו: