אנא קרא בעיון את התנאים והתניות הללו לפני השימוש בשירות שלנו.

פרשנות והגדרות

פרשנות המילים אשר האות הראשונה שלהן כתובה באות רישית יש להן משמעויות המוגדרות בתנאים הבאים. ההגדרות הבאות יהיו בעלות אותה משמעות, ללא קשר אם הן מופיעות בצורה יחיד או רבים.

הגדרות למטרות תנאים והתניות אלו:

משויכת משמעה ישות השולטת, נשלטת על ידי או תחת שליטה משותפת עם צד, כאשר "שליטה" פירושה בעלות על 50% או יותר מהמניות, עניין הון או ניירות ערך אחרים הזכאים להצביע לבחירת דירקטורים או סמכות ניהולית אחרת.

מדינה מתייחסת ל: אלבמה, ארצות הברית

חברה (המכונה גם "החברה", "אנחנו", "אותנו" או "שלנו" בהסכם זה) מתייחסת ל-Nulls Brawl APKK.

מכשיר מתייחס לכל מכשיר שיכול לגשת לשירות, כמו מחשב, טלפון נייד או טאבלט דיגיטלי.

שירות מתייחס לאתר האינטרנט.

תנאים והתניות (נקראים גם "תנאים") מתייחסים לתנאים והתניות אלה המהווים את ההסכם המלא בינך לבין החברה בנוגע לשימוש בשירות. הסכם תנאים והתניות זה נוצר בעזרת מחולל תנאים והתניות.

שירות מדיה חברתית של צד שלישי מתייחס לכל שירותים או תוכן (כולל נתונים, מידע, מוצרים או שירותים) המסופקים על ידי צד שלישי אשר עשויים להיות מוצגים, כלולים או זמינים על ידי השירות.

אתר אינטרנט מתייחס ל-Nulls Brawl APKK, הנגיש מכתובת https://nullsbrawlapkk.com/

אתה מתייחס ליחיד הניגש או משתמש בשירות, או לחברה, או לישות חוקית אחרת בשם אותה יחיד אשר ניגשת או משתמשת בשירות, לפי הצורך.

הכרה

אלו הם תנאים והתניות המנחים את השימוש בשירות זה וההסכם הפועל בין אתה לבין החברה. תנאים והתניות אלה קובעים את הזכויות והחובות של כל המשתמשים בנוגע לשימוש בשירות.

הגישה שלך לשירות והשימוש בו מותנים בקבלתך ובציותך לתנאים והתניות אלו. תנאים והתניות אלה חלים על כל המבקרים, המשתמשים ואחרים הניגשים או משתמשים בשירות.

בהגשתך או שימושך בשירות אתה מסכים להיות כפוף לתנאים והתניות הללו. אם אתה לא מסכים עם כל חלק מתנאים והתניות אלה אז אתה לא יכול לגשת לשירות.

אתה מצהיר שאתה מעל גיל 18. החברה אינה מתירה למי שמתחת לגיל 18 להשתמש בשירות.

הגישה שלך לשירות והשימוש בו מותנים גם בקבלתך ובציותך למדיניות הפרטיות של החברה. מדיניות הפרטיות שלנו מתארת את המדיניות והנהלים שלנו לגבי איסוף, שימוש וחשיפת המידע האישי שלך כאשר אתה משתמש ביישום או באתר האינטרנט שלנו ומספרת לך על זכויות הפרטיות שלך וכיצד החוק מגונן עליך. אנא קרא בעיון את מדיניות הפרטיות שלנו לפני השימוש בשירות שלנו.

קישורים לאתרים אחרים

השירות שלנו עשוי להכיל קישורים לאתרי אינטרנט או שירותים של צדדים שלישיים שאינם בבעלות או בשליטת החברה.

החברה אינה שולטת בתוכן, במדיניות הפרטיות או בפרקטיקות של אתרי אינטרנט או שירותים של צדדים שלישיים. אתה מסכים ומאשר גם שהחברה לא תהיה אחראית או חבה, ישירות או בעקיפין, לכל נזק או אובדן שנגרם או המיוחס לשימוש או להסתמכות על תוכן, סחורות או שירותים כאלה הזמינים באתרי אינטרנט או שירותים כאלה.

אנו ממליצים לך בחום לקרוא את התנאים והתניות ומדיניות הפרטיות של אתרי אינטרנט או שירותים של צדדים שלישיים שאתה מבקר בהם.

סיום

אנו עשויים להפסיק או להשעות את הגישה שלך מיד, ללא הודעה מוקדמת או חבות, מכל סיבה שהיא, כולל אך לא מוגבל אם אתה מפר את תנאים והתניות אלה.

עם סיום, הזכות שלך להשתמש בשירות תיפסק מיד.

הגבלת אחריות

מבלי להתחשב בכל נזק שאתה עלול לספוג, כל אחריות של החברה וכל ספקיה בהתאם לכל הוראה של תנאים אלה וריפוי הבלעדי שלך לכל מה שנאמר לעיל יוגבל לסכום ששולם בפועל על ידך דרך השירות או 100 דולר אם לא רכשת שום דבר דרך השירות.

במידה המרבית המותרת על פי החוק, החברה או ספקי החברה לא יהיו אחראים לנזקים מיוחדים, תוספתיים, עקיפים או תוצאתיים כלשהם (כולל, אך לא מוגבל לנזקים לאובדן רווחים, אובדן נתונים או מידע אחר, עבור הפסקת עסק, עבור פציעות אישיות, אובדן פרטיות הנובעת או קשורה בדרך כלשהי לשימוש או אי היכולת להשתמש בשירות, תוכנה של צד שלישי ו/או חומרה של צד שלישי המשמשת עם השירות, או אחרת בקשר לכל הוראה של תנאים אלה), אפילו אם החברה או כל ספק הוזהרו על האפשרות של נזקים כאלה ואפילו אם הריפוי נכשל במטרתו המרכזית.

חלק מהמדינות אינן מתירות את ההגבלה של אחריות מרומזת או נזקים תוספתיים או תוצאתיים, כלומר ייתכן שחלק מההגבלות הנ"ל לא יחולו. במדינות אלה, אחריות כל צד תהיה מוגבלת עד למידה המרבית המותרת על פי החוק.

הודעת "כפי שהיא" ו"על פי זמינות"

השירות נמסר לך "כפי שהוא" ו"על פי זמינות" ובכל הפגמים והליקויים ללא אחריות כלשהי. עד למידה המרבית המותרת על פי החוק, החברה, בשמה ובשם החברות הקשורות אליה ורשימותיהן וספקי השירותים שלהן, פוטרת במפורש את כל האחריות, בין אם היא מפורשת, מרומזת, חוקית או אחרת, ביחס לשירות, כולל כל אחריות מרומזת למוכרנות, התאמה למטרה מסוימת, בעלות ולא-הפרה, ואחריות שעשויה לעלות במהלך טיפול, ביצוע, שימוש או נוהג מסחר. ללא הגבלה להאמור לעיל, החברה אינה מספקת אחריות או התחייבות כלשהי, ואינה עושה כל הצהרה שהשירות יענה על הצרכים שלך, יحقق כל תוצאה מכוונת, יהיה תואם או יעבוד עם כל תוכנה, יישומים, מערכות או שירותים אחרים, יפעל ללא הפסקה, יעמוד בכל סטנדרטי ביצועים או אמינות או יהיה נטול שגיאות או שניתן או יתקנו כל שגיאה או ליקוי.

ללא הגבלת האמור לעיל, החברה או ספקי החברה אינם עושים שום הצהרה או אחריות כלשהי, בין אם מפורשת או מרומזת: (i) לגבי הפעולה או הזמינות של השירות, או המידע, התוכן, והחומרים או המוצרים הכלולים בו; (ii) שהשירות יהיה ללא הפסקות או שגיאות; (iii) לגבי הדיוק, האמינות או עדכניות של כל מידע או תוכן הניתן דרך השירות; או (iv) שהשירות, השרתים שלו, התוכן, או דוא"ל שנשלח מהחברה או מטעמה חופשיים מווירוסים, סקריפטים, סוסים טרויאניים, תולעים, תוכנות זדוניות, פצצות זמן או רכיבים מזיקים אחרים.

חלק מהתחומים אינם מתירים את הה exclusion של סוגי אחריות מסוימים או הגבלות על זכויות סטטוטוריות חלות של צרכן, כך שחלק או כל הה exclusions וההגבלות לעיל עשויים לא לחול עליך. אך במקרה כזה, הה exclusions וההגבלות המפורטות בסעיף זה יחולו עד למידה המרבית שניתן לאכוף על פי החוק הרלוונטי.

חוק הממשל

חוקי המדינה, למעט כללי ניגוד החוק שלה, ינהלו את תנאים אלה ואת השימוש שלך בשירות. השימוש שלך ביישום עשוי להיות כפוף גם לחוקים מקומיים, מדינתיים, לאומיים או בינלאומיים אחרים.

פתרון סכסוכים

אם יש לך חשש או סכסוך לגבי השירות, אתה מסכים לנסות קודם לפתור את הסכסוך בצורה בלתי פורמלית על ידי פנייה לחברה.

למשתמשים באיחוד האירופי (EU)

אם אתה צרכן באיחוד האירופי, תיהנה מכל ההוראות החובה של החוק של המדינה בה אתה תושב.

ציות לחוקי ארצות הברית אתה מצהיר ומתחייב ש (i) אינך נמצא במדינה הנמצאת תחת אמברגו ממשלת ארצות הברית, או שנקבעה על ידי ממשלת ארצות הברית כמדינה תומכת בטרור, ו (ii) אינך נרשם ברשימת המנודים או המוגבלים של ממשלת ארצות הברית.

ניתוק וויתור ניתוק

אם כל הוראה של תנאים אלה תימצא בלתי ניתנת לאכיפה או לא חוקית, הוראה זו תשונה ויפרשה להשגת מטרותיה של הוראה זו במידה המרבית האפשרית לפי החוק הרלוונטי והוראות היתר ימשיכו להיות בתוקף מלא.

וויתור

למעט כפי שניתן כאן, כישלון להפעיל זכות או לדרוש ביצוע חובת תחת תנאים אלה לא ישפיע על היכולת של צד להפעיל זכות כזו או לדרוש ביצוע כזה בכל זמן לאחר מכן ולא ייחשב כוויתור על כל הפרה עתידית.

פרשנות תרגום

תנאים והתניות אלה עשויים להיות מתורגמים אם עשינו אותם זמינים לך בשירות שלנו. אתה מסכים שהטקסט באנגלית המקורית יגבר במקרה של סכסוך.

שינויים בתנאים והתניות אלה

אנו שומרים לעצמנו את הזכות, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, לשנות או להחליף את התנאים הללו בכל עת. אם שינוי הוא מהותי, נעשה מאמצים סבירים לספק הודעה של לפחות 30 ימים לפני שהשינויים החדשים ייכנסו לתוקף. מה נחשב לשינוי מהותי ייקבע לפי שיקול דעתנו הבלעדי.

בהמשך הגישה או השימוש שלך בשירות שלנו לאחר שהשינויים ייכנסו לתוקף, אתה מסכים להיות כפוף לתנאים המעודכנים. אם אינך מסכים לתנאים החדשים, באופן מלא או חלקי, אנא הפסק את השימוש באתר האינטרנט והשירות.

צור קשר

אם יש לך שאלות לגבי תנאים והתניות אלה, תוכל ליצור איתנו קשר:

בדוא"ל: [email protected]